جامعه شناسی سیاسی
فرآیند و پیامدهای تصویب و اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش

محمدحسین پناهی؛ فرشاد جمالی

دوره 9، شماره 33 ، فروردین 1402، ، صفحه 137-164

https://doi.org/10.22054/tssq.2023.62851.1148

چکیده
  یکی از پردامنه‌ترین مناقشه‌های سالیان اخیر بین حوزه آموزش‌وپرورش و دولت در نظام جمهوری اسلامی  ایران تهیه، تصویب و اجرایی شدن  سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش است.  این مهم به‌عنوان سندی بالادستی برای تغییر و تحول در نظام تعلیم و تربیت توسط بالاترین مقامات اجرایی دولت تهیه و تصویب‌شده است. هدف این تحقیق بررسی فرایند تصویب ...  بیشتر