برندینگ و تصویرسازی ملت در کره جنوبی؛ هالیو و کره جهانی

آرش بیدالله خانی

دوره 5، شماره 20 ، اسفند 1398، ، صفحه 37-69

https://doi.org/10.22054/tssq.2019.28538.420

چکیده
  ارزش، اعتبار، حیثیت، قدرت نرم، مزیت، سود و ... از الصاقات نام و تصویر مثبت یک کشور است. امروزه ارزش برند و تصویر ادراکی ملت و کشور، حکم طلای نامرئی را دارد. رقابت شهروندان و مردم عادی دنیا، برای دسترسی به نام و گذرنامه یک کشور معتبر، این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد. کره جنوبی از جمله کشورهایی است کهادراک بصری آن در دنیای امروز، جذابیت ...  بیشتر